środa, 8 kwietnia 2015

Osioł

1. Hodja jeszcze śpi. Słońce zaczęło już świtać.
Sąsiad Hodjii, Pan Bingol puka do jego drzwi. Przyszedł on w pośpiechu.

2. Hodja wstał z łóżka i otworzył drzwi. Widzi Pana Bingola i pyta go: "O co chodzi Panie Bingol?"
Mężczyzna odpowiedział mu: " Nie mogę iść dzisiaj na rynek, ponieważ mój osioł jest bardzo chory.
Muszę pożyczyć twojego osła..."

3. Hodja robi się trochę zły. Nie chce pożyczać swojego osła.I kłamiąc mówi: " Nie mogę pożyczyć Ci mojego osła, ponieważ teraz jest na pastwisku."
Hodja i mężczyzna wciąż rozmawiają. W tym czasie usłyszeli ryk osła w stajni.

4. Mężczyzna wskazując na stajnie mówi: "Słyszałem ryk osła jest w stajni! Ty kłamałeś..."
Hodja odpowiada mężczyźni, szybko na jego pytanie: "Czy wierzysz mi, czy mojemu osłu?..."

Wiktoria Stępinska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz