środa, 8 kwietnia 2015

Osioł                                                                          Hodia nadal śpi. Słońce lśni rano.Sąsiad Hajda , pan Bingol puka do drzwi. On jest w pośpiechu .

Hajda budzi się i otwiera drzwi. Widzi pana Bingol. I pyta go; "Co chcesz panie Bingol"?
Mężczyzna odpowiedział; "Nie mogę iść na rynek już dziś, ponieważ mój osioł jest bardzo chory. Musze pożyczyć twojego osła..."

 Hojda robi się trochę zły . Nie chce pożyczyć osła.I kłamiąc mówi; I nie mam osła ponieważ pasie się na pastwisku."Hojda i mężczyzna wciąż rozmawiają. W tym czasie słyszą ryk osła w stajni. 


Mężczyzna wskazując na stajnie mówi ; Słyszałem ryk osła jest w stajni!Ty kłamałeś..."
Hodja odpowiada mężczyźnie szybko na jego pytanie "Czy wierzysz mi czy mojemu osłu...?"


ESTERA BOROWCZAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz